اتاق فرار فرار از زندان

اتاق فرار فرار از زندان

اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از تفریحاتی هیجان انگیزی است که توانسته است مخاطبان بسیاری در سنین مختلف به خود در سر تا سر دنیا جذب کند. اتاق فرار فرار از زندان یکی از اتاق فرار های معمایی و هیجانی است که در ژانر هیجانی و معمایی برگزار می شود و تعداد 4 الی 8 نفر شرکت کننده تلاش می کنند تا بتوانند از زندان فرار کنند.

اتاق فرار فرار از زندان

یکی از سناریو های هیجان انگیز اتاق فرار، اتاق فرار فرار از زندان می باشد که دارای ژانر هیجان انگیز و معمایی است. ظرفیت شرکت کنندگان این اسکیپ روم فرار از زندان حداقل 4 نفر و حداکثر 8 نفر است و تداعی کننده سریال جذاب فرار از زندان می باشد. در این سناریو که شرکت منندگان 2 به 2 در یک سلول خود را زندانی می یابند، لازم است معما های تعبیه شده را حل کنند تا بتوانند از سلول خود فرار کنند سپس با فرار از لوکیشن اول به اتاق های مختلفی می رسند که لازم است بدون اینکه توسط ماموران زندان دستگیر شوند به حل معما و پیدا کردن راهی برای عبور از موانع برای رسیدن به آزادی تلاش کنند. دقت داشته باشید که در صورتی که قصد فرار از زندان را دارید، تنها 60 دقیقه فرصت خواهید داشت. این سناریو برای دوست داران سریال فرار از زندان بسیار جذاب می باشد زیرا شرکت در این اسکیپ روم جذاب و معمایی می توانند خود را درون سریال و همراه با هیجان های آن مجموعه جذاب بپندارند که می تواند تجربه ای زیبا و خاطراتی هیجان انگیز برای آن ها باشد.

اتاق فرار کارخانه متروکه
اتاق فرار کارخانه متروکه یکی از محبوب ترین اتاق فرار های در ژانر ترس و وحشت است

معما های اسکیپ روم چگونه حل می شوند ؟

اتاق فرار  یا اسکیپ روم ها اتاق های بازی هستند که در سناریو های مختلف و انواع ژانر های جذاب برگزار می شوند. اگر به بازی های هیجان انگیز و اسرار آمیز علاقه دارید و همچنین از طرفداران فیلم و سریال های مختلفی هستید و یا حتی گیمر بازی های مهیج می باشید و دوست دارید چند دقیقه ای در آم محیط ها خود را در حال فرار و حل مسئله های مختلف بیابید، اتاق فرار مختص شما می باشد. اتاق های فرار اتاق هایی انباشته شده از معما و پازلی هستند که لازم است شما و دوستان شرکت کننده شما به کمک سرنخ ها آن ها پیدا کنید و به حل آن ها بپردازید. برای پیدا کردن کلید حل معما های اتاق فرار فرار از زندان لازم است به درستی به جستو جو و بررسی محیط بپردازید تا در کمترین زمان ممکن معما ها را توسط کلید ها حل کنید و وارد مرحله بعدی شوید. سطح بازی اتاق فرار فرار از زندان به جهت معما ها و المان های تعبیه شده، دشوار است و می تواند شما و شرکت کننده های همراه با شما را به چالش بکشد. پس برای یک هیجان چالش بر انگیز آماده باشید.

 انواع معما های اتاق فرار فرار از زندان

اسکیپ روم ها همانطور که بخش قبل اشاره کردیم، پر هستند از معما ها و مانع های مختلف که با حل کردن آن ها می توانید به پشت سر گذاشتن مراحل اقدام کنید و در آخر از زندانی که در آن گرفتار شده اید فرار کنید. اما معما ها چه چیز هایی هستند؟ پازل ها و معما های ژانر های اتاق فرار از موارد مختلفی تشکیل شده اند. سطح برخی از سوالاتی به حل شدن نیاز دارند ممکن است آسان و تعدادی نیز می توانند دشوار باشند ولی غیر قابل حل شدن نیستند و می توانید با همفکری دوستانتان به راحتی آن ها حل کنید. برخی از موارد موجود ممکن است آندرنالین بدن را افزایش دهد و نتوانید آنگو نه که لازم است تمرکز کرده و معما ها را حل کنید. بنابراین توصیه می کنیم تمرکز نموده و بخش های مختلف را رمز گشایی کنید. در ادامه تعدادی از انواع معما هایی که می توانید در اتاق فرار پریزون بریک (Prison Break) با آن مواجه شوید را معرفی کی می کنیم تا آمادگی لازم را در بازی به دست آورید:

  1. پیدا کردن کلید های مختلف مثل کلید در زندان و سلول ها
  2. معما های چالشی که به آمادگی بدنی نیاز دارند.
  3. معما هایی که حواس پنجگانه شما را به چالش می کشند و با استفاده درست از ان ها باید به حل مسائل برید.
  4. سوالات ریاضی
  5. بازی با اعداد
  6. معما های بصری که اجازه دست زدن به آن را ندارید و باید به شیوه های مختلفی آن ها را حل کنید و …

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran