انواع دربی دوچرخه

انواع دربی دوچرخه

با خرید و راه اندازی انواع دربی دوچرخه می توانید به کسب و کار خود رونق دهید ، دربی دوچرخه نوعی بازی هیجانی رقابتی می باشد که طرفداران زیادی دارد . از طریق راه اندازی این بازی در مجموعه تفریحی خود می توانید پایگاه مشتریان جدیدی بسازید .

انواع دربی دوچرخه

در بازی دربی دوچرخه چهار عدد دوچرخه و یک پیست  با چهار ماشین روی آن قرار دارند . دوچرخه‌ ها و ماشین ها به چهار رنگ آبی ، زرد ، قرمز و سبز رنگ‌ آمیزی شده اند . هر دوچرخه متناسب با سرعت پدال زدن بازیکن ، حرکت می کند و بدیهی است که برنده کسی است که بتواند سریع تر پدال بزند . مسابقه دارای هیجان بالایی است و افراد با تمام توان خود مسابقه می‌دهند . جالب است که افراد با دیدن دوچرخه ، حس خوشایندی پیدا می کنند و با دیدن ماشین ها و جذابیت بصری پیست و آبشار بین پیست و دوچرخه و رقص نور داخل چرخ‌ های دوچرخه ، نمی‌ توانند از این وسیله بازی چشم بردارند و جالب‌ تر آن که به صورت خانوادگی به بازی می پردازند . بدین صورت که اغلب اوقات تمامی اعضای خانواده شیفته ی این بازی می شوند و رقابتی سالم را در کنار هم تجربه می کنند . انواع دربی دوچرخه دارای دو مانیتور 43 اینچی است که وظیفه نمایش آنلاین نتایج و بازپخش ویدیویی کوتاه از مسابقه را بر عهده دارند . بازی دربی دوچرخه به صورت تیمی هم قابل اجرا است و می‌ توان تعداد دوجرخه ها را هشت عدد در نظر گرفت ، بدین صورت که هر دو تا دوچرخه با هم یک تیم می‌ شوند و نتیجه رقابت با محاسبه جمع سرعت رکاب زدن هر تیم محاسبه می‌ شود . بدیهی است این پیشنهاد برای مجموعه‌ هایی که به صورت گروهی (مدارس و ادارات و اردوگاه‌ ها) سرویس می‌ دهند بسیار مناسب است . خرید میز پینگ پونگ نیز می تواند همچون خرید و راه اندازی دربی دوچرخه سودآور باشد .

امکانات موجود در دربی ها

انواع دربی دوچرخه دارای امکاناتی چون مانیتور های با کیفیت می باشند ، دو مانیتور 43 اینچ جهت ضبط مسابقه و اعلام برنده بازی به صورت تصویری و گویا به چند زبان موجود می باشند . مانیتور ها دارای منوی فارسی می باشند که انتخاب و بازی را برای افراد آسانتر می کند ، همچنین دارای ریموت پیشرفته هستند که کنترل کردن آن را برای کاربر راحتتر می کند . از مشخصات محصول می توان به عرض 375 و طول 450 اشاره کرد ، که به نوعی ابعاد مناسبی برای استفاده کاربر می باشد . خرید میز ایر هاکی یکی دیگر از فرصت های سودآور همچون خرید دربی دوچرخه می باشد .

انواع دربی دوچرخه
در بازی دربی دوچرخه، هر نفر بر روی یک دوچرخه نشسته و با روشن شدن چراغ استارت سبز، شروع به رکاب زدن می کنند. یک ماشین که …

راه اندازی دربی دوچرخه و سودآوری

همانطور که گفتیم دربی دوچرخه نوعی از بازی های رقابتی هیجانی می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است ، بدین صورت که افراد به صورت گروهی و با اعضای خانواده و دوستان به این بازی می پردازند . به همین دلیل طرفداران زیادی داشته و مورد استقبال بیشتر افراد جامعه قرار می گیرد . بنابراین با راه اندازی این بازی در مجموعه شهر بازیتان ، می توانید موجب رضایت بیشتر پایگاه مشتریان خود شده و حتی مشتریان جدیدی را جلب کنید . راه اندازی انواع دربی دوچرخه و دربی متصل | دوچرخه سواری می تواند بسیار سودآور باشد .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran