تجهیزات اکتیویت گیم در تهران

تجهیزات اکتیویت گیم در تهران

به منظور راه اندازی اتاق های بازی اکتیویت گیم ، تجهیزات اکتیویت گیم در تهران ؛ به صورت آنلاین ملزومات را ارائه می دهد . به دلیل تنوع اتاق های اکتیویت گیم ، تجهیزات و ملزومات نیز متنوع هستند . قیمت انواع تجهیزات هر اتاق بر اساس تکنولوژی های بکار رفته متفاوت می باشد .

تجهیزات اکتیویت گیم در تهران

از بازی های پرطرفداری که امروزه در اکثر شهربازی ها مشاهده می شوند ، اتاق های اکتیویت گیم می باشند . راه اندازی و افزودن اتاق های اکتیویت گیم به مجموعه تفریحی ، نیازمند تهیه وسایل و ملزومات مختص آن می باشد . تجهیزات اکتیویت گیم در تهران و در فروشگاه سیدا الکترونیک برای صاحبان مجموعه های تفریحی – شهربازی به صورت آنلاین در دسترس می باشد . اتاق های بازی اکتیویت گیم تنوع بالایی دارد که عبارتند از اتاق های ؛ ARENA ، CLIMB ، GRID ، HOOPS ، LASER ، PIPES ، PUSH ، SUPER GRID ، TRENCH ، HIDE ، CONTROL ، MEGA GRID ، MEGA LASER ، STRIKE ، PORTALS و PRESS . هر یک از این اتاق ها لوازم و تجهیزات خاص خود را برای راه اندازی می طلبند . برای مثال از تجهیزات لازم برای راه اندازی اتاق لیزر اکتیویت گیم می توان به ؛ لیزر های رنگی ، دوربین های حرارتی و تعدادی آرکید بلستر ( تیر و کمان ) اشاره کرد . تمامی تجهیزات اتاق های بازی اکتیویت گیم ، در فروشگاه سیدا الکترونیک موجود می باشد . فروش تجهیزات اکتیویت گیم به صورت عمده و خرده در دسترس می باشد .

تجهیزات-اکتیویت-گیم
سیدا الکترونیک با فروش تجهیزات و تکنولوژی های لازم جهت راه اندازی اکتیویت گیم ، به صورت عمده و خرده ؛ تهیه این ملزومات …

اکتیویت گیم چیست ؟

Activate یکی از اولین شرکت های بازی سازی فعال در جهان است که بازدیدکنندگان در آن به یک ماجراجویی هیجان انگیز در سبک آرکید روی می آورند . افراد به صورت گروهی در این بازی ها شرکت می کنند و طی بازی اکثرا از سطوح ، بر اساس هارمونی خاصی طفره رفته و خود را پرتاب می کنند . در حالت کلی می شود بیان کرد سفر هیجان انگیزی را تجربه می کنند . اما در مجموعه اتاق های بازی اکتیویت گیم ، افراد با فناوری پیشرفته ای که به طور یکپارچه و منظم فعالیت می کند ؛ سر و کار دارند . اتاق های اکتیویت گیم همچون ؛ لیزر – هوپس و گرید ، بازی هایی هیجانی محسوب می شوند و اغلب افراد علاقمند به بازی های گروهی ژانر هیجانی همچون اتاق فرار ، از بازی های اکتیویت گیم استقبال می کنند . فروش تجهیزات اکتیویت گیم در تهران توسط سیدا الکترونیک برای صاحبان شهربازی ها به صورت آنلاین در دسترس می باشد .

قیمت انواع تجهیزات

همانطور که گفتیم اتاق های اکتیویت گیم از تنوع بالایی برخوردارند و ملزومات و تجهیزات هر اتاق با دیگری متفاوت می باشد ، بنابراین لازم است تجهیزات هر اتاق را جداگانه و گروهی تهیه کنید . از انواع تجهیزات لازم برای راه اندازی می توان ؛ لیزر ها ، گرید ها ، توپ بسکتبال ، حسگر های حرارتی ، دوربین های حرارتی و نور های رنگی را نام برد . قیمت محصولات اکتیویت گیم ، بر اساس مارک و کشور سازنده ی تجهیزات متفاوت خواهد بود . فروش تجهیزات اکتیویت گیم در تهران توسط سیدا الکترونیک برای صاحبان شهربازی ها به صورت آنلاین در دسترس می باشد .

افزودن اتاق های بازی اکتیوت گیم به مجموعه تفریحی

افزودن مجموعه بازی های اکتیویت گیم می تواند به مجموعه شهربازی شما رونق ببخشد ، چرا که Activate Game از سری بازی های امروزی می باشد و به دلیل به کارگیری فناوری ها و تکنولوژی های بروز در ساخت آن ، طرفداران و علاقمندان زیادی یافته است . برای این کار ، ابتدا از راه اندازی اتاق های پرطرفدار شروع کنید . احتمالا به عنوان بک صاحب شهربازی ، پایگاه مشتری ویژه ی خود را دارید ؛ کافی است به سلیقه ی آنان در انتخاب ژانر بازی های موجودتان توجه کنید و بر این اساس از اتاق های ژانر مشابه شروع به راه اندازی کنید . و سپس مجموعه تجهیزات هر اتاق را جداگانه و به صورت عمده تهیه کنید . فروش تجهیزات اکتیویت گیم در تهران توسط سیدا الکترونیک برای صاحبان شهربازی ها به صورت آنلاین در دسترس می باشد .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran