خرید ربات دروازه بان

خرید ربات دروازه بان

اگر به دنبال افزودن بازی ربات دروازه بان به مجموعه تفریحی خود هستید ، سیدا الکترونیک محصول مورد نظر شما را با توضیحات کامل ارائه می دهد . در این مقاله در مورد ویژگی های این ربات دروازه بان و طرز کار آن توضیح داده ایم . با خرید ربات دروازه بان ، هیجان و به چالش کشیده شدن بازیکنان را در مجموعه تفریحی خود ، بیشتر کنید .

خرید ربات دروازه بان

RoboKeeper به لطف فناوری ساخت آلمان ( موسسه فراونهوفر ) ابداع شده است . که این ربات دروازه بان را سریع ترین دروازه بان جهان می کند . ربات دروازه بان که با همکاری موسسه Fraunhofer در دورتموند توسعه یافته است ، مجهز به دو دوربین است که در چشمان ربات قرار داده شده است . این دوربین ها حداکثر 90 تصویر در ثانیه ضبط می کند . در واقع چشمان ربات ، هر حرکت توپ را دنبال می کنند . نرم افزار پردازش تصویر که در ربات بکار رفته ، از تصاویر دریافتی برای محاسبه جایی که توپ احتمالاً روی دروازه فرود می آید ، استفاده می کند . سپس ربات این اطلاعات را به کنترل کننده موتور که مسئول حرکات RoboKeeper است ، منتقل می کند . همه این ها در کسری از ثانیه اتفاق می افتد . این ها اطلاعاتی راجع به ربات های دروازه بان می باشد که افراد علاقمند حین خرید ربات دروازه بان باید از آن مطلع باشند . قیمت ربات دروازه بان نیز بر اساس تکنولوژی های بکار رفته می تواند متفاوت باشد . ربات پنالتی زن و یا سایر ربات ها می توانند برای مجمعه تفریحی شما بسیار سودآور باشند .

خرید ربات دروازه بان
ربات دروازه بان رباتی با درجه آزادی که می تواند ضربات پنالتی که توسط یک بازیکن انسانی به سمت دروازه ارسال می شوند را …

طرز کار ربات

دروازه بان یک چهره کلیدی در تیم فوتبال است ، بنابراین ربات دروازه بان نیز از این قاعده مستثنی نیست . در واقع این ربات ها مسئولیت بزرگی را بر عهده دارند که باید با آن روبرو شوند . ویژگی‌ های فیزیکی ربات طراحی شده بسیار مهم است ، اما همچنین ظرفیت ذهنی لازم است تا دروازه بان بداند چگونه این نقش را ایفا کند . همانطور که می دانید ربات ها از هوش و تکنولوژی های لازم بهره مند می باشند . دروازه بان چه ربات و چه انسان ؛ موظف است که توپ را قبل از عبور از خط پایانی که در دروازه قرار دارد ، قطع یا متوقف کند و در نتیجه مانع از گلزنی حریف می شود . ربات دروازه بان نیز تمامی این برنامه ریزی ها را در خود دارد و سازنده ی آن ، به چالش کشیده شدن طرف مقابل ربات را در اولویت قرار داده است . این یعنی شکست دادن ربات کار ساده ای نیست و با افزودن این بازی به مجموعه تفریحی خود ، مشتریان خود را به چالش خواهید کشید . در حالت کلی برای دروازه بان بودن ، چیزی بیش از یک شخصیت نیاز است ؛ بدین صورت که ربات برای جلوگیری از گلزنی حریف بایستی توانایی واکنش سریع ، انعطاف پذیری و تشخیص سریع جهت توپ را داشته باشد . با دانستن طرز کار این ربات ها ، خرید ربات دروازه بان را با آگاهی کامل انجام می دهید .

ناتوانی در شکست ربات و به چالش کشیده شدن بازیکنان

در ساخت و طراحی تمامی ربات های دروازه بان ، از تکنولوژی ای استفاده شده که ؛ ربات می داند به کدام سمت حرکت کند . آن هم به دلیل وجود حسگر های بکار رفته می باشد . بنابراین ربات های دروازه بان خیلی سریع واکنش نشان داده و می دانند توپ به کدام سمت حرکت می کند . در واقع ربات با استفاده از حسگرها می داند که توپ به کدام سمت حرکت می کند و خیلی سریع واکنش نشان داده و توپ را نگه می دارد . اما باید بدانیم قطعا راهی برای شکست دادن این ربات ها وجود دارد ، که طبق تجربه ی افراد علاقمند به این بازی ؛ هدایت توپ به گوشه های بالایی دروازه می باشد . در حالت کلی راه اندازی و افزودن این بازی به مجموعه تفریحی شما ، سبب به چالش کشیده شدن مشتریان شما می شود . خرید ربات دروازه بان به صورت آنلاین و حضوری برای افراد علاقمند به راه اندازی این مجموعه تفریحی ، در سیدا الکترونیک ؛ در دسترس می باشد .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran