فروش اقساطی وسایل شهربازی

فروش اقساطی وسایل شهربازی

صنعت شهربازی و پارک تفریحی یکی از پرسودترین و زود بازده ترین صنعت‌ها و کسب و کارهای ایران به شمار می‌رود، یکی از بزرگترین چالش‌های راه اندازی شهر بازی، فروش اقساطی وسایل شهربازی می‌باشد که بار و فشار بزرگی را از روی دوش صاحبان کسب و کار بر می دارد و باعث می شود که در کوتاه مدت سود بسیار کلانی را از این صنعت به جیب خود بزنند.

اگر برای راه اندازی شهربازی خود نیاز به کمک دارید، به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید.

فروش اقساطی وسایل شهربازی

اگر جزو افراد علاقمند به سرمایه گذاری در صنعت تفریحی شهربازی ها هستید و قصد راه اندازی شهربازی با تجهیزات و لوازم بروز را دارید ، این مقاله شما را راهنمایی می کند . فروش اقساطی وسایل شهربازی توسط سیدا الکترونیک ؛ مرکزمعتبر ارائه ی تجهیزات شهربازی و تفریحی در سراسر ایران در دسترس می باشد . در این وبسایت می توانید مشخصات و ویژگی های مرتبط با هر محصول را بررسی و مشاهده کنید . انواع تجهیزات شهربازی روباز و سرپوشیده را در لیست محصولات می توانید مشاهده کرده و در صورت نیاز با کارشناسان ما در تماس باشید .

در حالت کلی بهره مندی از فروش اقساطی ، می تواند مزیت و کمکی بزرگ برای شما جهت پرداخت هزینه ها باشد . لیست قیمت وسایل شهربازی روباز و سرپوشیده را می توانید از وبسایت های مرکز فروش لوازم شهربازی معتبر همچون سیدا الکترونیک ، بررسی کنید . فروش عمده وسایل شهربازی در سراسر ایران توسط ما در دسترس می باشد . امروزه بسیاری افراد مشغول در این صنعت ، به دنبال خرید وسایل شهربازی دست دوم می باشند که گاها ایده ی خوبی می تواند باشد. به هر صورت چه نو و چه دست دوم شما میتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را از سیدا مرکز خرید اقساطی وسایل شهربازی تهیه نمایید.

فروش اقساطی وسایل شهربازی
جهت خرید تجهیزات شهربازی و تفریحی بروز به صورت اقساطی ، می توانید از سیدا الکترونیک اقدام به دریافت مشاوره و بررسی ابزار های مدنظر خود کنید.

انواع وسایل شهربازی

برای شناخت انواع وسایل شهربازی ، ابتدا لازم است بدانیم شهربازی چیست؟ شهربازی در واقع نوعی پارک تفریحی در یک مرکز تفریحی است که دارای انواع سواری ، جاذبه‌ ها و گزینه‌ های سرگرمی برای بازدید کنندگان در هر سنی است . این پارک‌ ها برای ارائه سرگرمی ، هیجان و فعالیت‌ های اوقات فراغت طراحی شده‌ اند که اغلب حول محور موضوعات یا مفاهیم منحصر به فرد متمرکز هستند.

در شهربازی ها هر جاذبه های متنوعی می توان یافت ، پارک‌ های تفریحی طیف گسترده‌ ای از جاذبه‌ ها ، از جمله ترن هوایی ، سواری در آب ، چرخ و فلک ، چرخ‌ سواری ، خانه‌ های خالی از سکنه ، نمایش‌ های زنده ، پاساژ ها و غیره را ارائه می‌ دهند . این جاذبه‌ ها می‌ توانند هیجان‌ انگیز ، خانواده محور ، یا تمرکز بر تجربه‌ های غوطه‌ ور باشند ، که به اولویت‌ ها و گروه‌ های سنی مختلف توجه کنند .

انواع عکس وسایل شهربازی را می توانید در وبسایت سیدا الکترونیک مشاهده کنید . جهت خرید وسایل شهربازی کودکان نیز می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین انتخاب را در خرید انجام دهید . اسم وسایل شهربازی سرپوشیده به همراه مشخصات آن و لیست قیمت وسایل شهربازی روباز در وبسایت موجود می باشد . فروش اقساطی وسایل شهربازی در سیدا الکترونیک در دسترس می باشد . راه اندازی اکتیویت گیم نیز یکی از گزینه های سودآور برای صاحبان این کسب و کار است .

اسامی وسایل شهربازی سرپوشیده

در این قسمت از مقاله اسم وسایل شهربازی سرپوشیده را آورده ایم . فروش اقساطی وسایل شهربازی در سیدا الکترونیک در دسترس می باشد .

  1. گیم بوکس 5 – بازی بوکس کاملا چالشی و هیجانی
  2. The Run بازی دران
  3. ربات دروازه بان – چالشی ترین بازی اینروزهای شهربازی های مدرن بسیار پر سود
  4. فوتبال لاکچری سیدا – بازی فوتبال بسیار چالشی
  5. Funny Ball بازی فانی بال
  6. Temple Run بازی تمپل ران
  7. Happy time بازی هپی تایم
  8. Pop The Lock باری پاپ دلاک
  9. Whirlwind وایرل واند یا گردباد
  10. وسیله شهربازی Plumber پلامبر
  11. Split second بازی اسپلیت سکند
  12. Snaky Tickets بازی اسنکی تیکت

تمام دستگاه های بالا جزو دستگاه های پرفروش و پر بازدید شهربازی ها می باشند که سود متوسط رو به بالایی را دارند. برای خرید اقساطی این وسایل شهربازی به صفحات لینک شده مراجعه فرمایید.

مزایای فروش اقساطی تجهیزات شهربازی

همانطور که می دانید فروش اقساطی ؛ مزایایی برای هر دو طرف مشتری و فروشنده دارد ، برای مثال فروش اقساطی وسایل شهربازی سبب می شود تا خریدار و یا مشتری ؛ در حین تهیه ی لوازم و تجهیزاتش ، فشار هزینه ها را به آرامی متحمل شود و همچنین فروشنده ؛ اعتماد پایگاه مشتری خود را بیشتر جلب کند. در واقع خرید اقساطی امکان پرداخت مبلغ کل کالاها و خدمات را به صورت قسط‌ های ماهانه فراهم می‌ کند و به افزایش قدرت خرید ، انعطاف‌ پذیری در پرداخت و مدیریت بهتر هزینه‌ ها کمک می‌ کند . این روش به شما اجازه می‌ دهد تا بدون نیاز به پرداخت یکجای مبلغ ، به سرعت به کالاها و خدمات مورد نیاز دسترسی پیدا کرده و نقدینگی خود را بهتر مدیریت کنید .

تاریخچه ی شهربازی های تفریحی

شهربازی ها تاریخچه ی دراز و غنی ای دارند ، شهربازی در واقع پارکی است که از طریق جاذبه های خود سرگرمی هایی را در قالب سواری ، بازی ، فروشگاه ، نمایشگاه و حتی نمایش ارائه می دهد.

اعتقاد بر این است که پارک های تفریحی برای اولین بار در اروپا حتی قبل از دوره رنسانس ظاهر شدند . با این حال این جشنواره‌ های موضوعی ( که فستیوال‌ های مذهبی یا نمایشگاه‌ های تجاری نیز نامیده می‌شوند ) در حول و حوش تعطیلات مذهبی که مردم برای لذت بردن از غذا و اجناس عجیب و غریب از مکان‌ های دور جمع می‌ شدند ، متمرکز می‌ شدند . فروش اقساطی وسایل شهربازی در سیدا الکترونیک در دسترس می باشد . مقاله ی ( تاریخچه پارک های موضوعی ) می تواند تاریخچه را بیشتر توضیح دهد .

  • اگر میهمانان می خواستند سوار شوند ، در یک سبد می نشستند و دور آنها می چرخیدند. ممکن است چیزی که امروزه به عنوان چرخ و فلک می شناسیم از اینجا سرچشمه گرفته باشد .
  • همچنین بازی هایی مانند پرتاب نیزه وجود داشت که نیاز به هماهنگی دست و چشم داشت .
  • شوالیه ها سوارکاری خود را از طریق دویدن به نمایش گذاشتند .
  • با گذشت زمان، تقاضا برای سرگرمی به دلیل افزایش تعداد افراد طبقه متوسط افزایش یافت .
  • این راه را برای تولد باغ های تفریحی هموار کرد که در ابتدا از محوطه های تفرجگاهی توسط صاحبان مسافرخانه ها و میخانه ها ساخته شدند .
  • در این باغ‌های تفریحی، بازدیدکنندگان می‌توانند در زمین‌های طراحی‌شده و ساختار یافته قدم بزنند، از موسیقی زنده لذت ببرند، و با آکروبات‌ها، نمایش‌ها، شوخی‌ها و نمایش‌های آتش‌بازی سرگرم شوند .
  • اولین باغ های تفریحی محبوب، باغ های واکسهال در لندن بود که در سال 1661 افتتاح شد. آنها 12 هکتار یا 5 هکتار وسعت داشتند و ورودی رایگان برای موسیقی، آکروبات، و آتش بازی داشتند .
  • در دهه 1700 اخبار مربوط به تفریح باغ های تفریحی در آمریکا پخش شد که راه را برای افتتاح باغ های تفریحی در نیویورک هموار کرد .

 

در صورتی که شما هم علاقه‌مند به احداث شهربازی می باشید، حتما بلاگ جدید ما در مورد نحوه راه اندازی شهر بازی در ایران را مطالعه نمایید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran