مزایا و مشخصات فوتبال دستی

مزایا و مشخصات فوتبال دستی

تماس فوری

مزایا و مشخصات فوتبال دستی

بازی فوتبال دستی شهرت خود را در سراسر جهان به دست آورده است.آنقدر محبوبیت پیدا کرده است که اکنون در سطح حرفه ای بازی می شود.برخی از افراد این را در خانه خود دوست دارند و برخی دیگر بصورت حرفه ای در یک لیگ قهرمانان حرفه ای شرکت می کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود فوتبال در سراسر جهان مشهور باشد.فوتبال معروف ترین بازی است.این یکی از دلایل معروفیت فوتبال روی میز است.از طرف دیگر ، بازی فوتبال دستی مزایا زیادی برای سلامتی و بدن شما دارد.

بازی خانوادگی

Foosball یک بازی کاملاً خانوادگی است.محدودیت سنی یا نوع محدودیت دیگری در بازی وجود ندارد.اگر شما یک خانواده 5-6 نفری دارید ، بهترین انتخاب برای خانواده شما است.می توان آن را در وقت آزاد خود در عصر یا بعدازظهر بازی کرد.چشمگیرترین واقعیت این است که کل خانواده می توانند آن را با هم بازی کنند.نیازی به استراحت دادن به هیچ یک از اعضا نیست.این یک بازی عالی برای خانواده ها است.برای اطلاع از دیگر فواید و مزایا بازی با فوتبال دستی ، ادامه مقاله را نیز بخوانید.

فوتبال-دستی-چیست

مهارت رقابتی را افزایش می دهد

هر تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام خواهد داد.طبیعی است که شما می خواهید تیم خود را برنده کنید.تیم دیگر نیز همین را می خواهد.به همین دلیل ، بازیکنان تمام تلاش خود را در بازی انجام می دهند و مهارت های رقابتی بازیکن از این طریق افزایش می یابد.این به آنها کمک می کند تا در بازی و هم چنین در زندگی خود حرفه ای تر از قبل شوند.

در هر کجا میتوان آن را بازی کرد

چند بازی وجود دارد که شما قادر به بازی با آن در هر مکان هستید.مهم نیست که باغ یا حیاط یا داخل خانه باشد ، بازی فوزبال و ایرهاکی را می توان در هر کجا انجام داد.تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که میز را در مکان مورد نظر خود بیاورید.شخص می تواند این میزها را حمل کند ، بنابراین می توانید در هر مکانی که می خواهید میز را قرار دهید.این یک نسخه قابل حمل از بازی foosball است.

فواید آن برای سلامتی

Foosball بسیار جذاب است و از طرق مختلف برای سلامتی شما مفید است.وقتی در حال انجام بازی هستید ، باید برای به ثمر رساندن گل یا دفاع به اینجا و آنجا بروید.این حرکات برای بدن ما واقعا مهم هستند.

نشستن در خانه ، باعث تنبلی بدن و آسیب رساندن به آن می شود.بعد از مدت ها نشستن ، نمی توانید به درستی حرکت کنید.حتی نمی توانید کار خود را در حالت فعال انجام دهید.این به این دلیل است که شما برای مدت طولانی نشسته اید و بدن شما برای کار نامناسب شده است.بازی با Foosball باعث تحرک شما می شود و می تواند راه حلی برای این مشکل ارائه دهد.

مغز خود را تقویت کنید

بازی Foosball یک بازی سریع مانند فوتبال است.در فوتبال ، شما باید تمام وقت بدوید و از مغز برای بهترین تصمیم گیری استفاده کنید.از طرف دیگر ، فوتبال دستی تقریباً یکسان است.اما تنها تفاوت در این است که شما باید به جای دویدن فقط از مغز خود استفاده کنید.این فرصت استفاده صحیح از مغز شماست.توپ آنقدر سریع حرکت می کند که باید در مدت زمان کوتاهی در مورد همه چیز تصمیم بگیرید.این بازی ، مغز شما را تقویت می کند تا بتواند سریعتر از قبل کار کند.بنابراین به تیز بودن مغز کمک می کند.

ذهن خود را آرام کنید

یکی دیگر از دلایل مفید بودن فوتبال دستی ، این است که به شما احساس آرامش می دهد.وقتی آن را بازی می کنید ، تمام مشکلات زندگی خود را فراموش می کنید.ممکن است افسرده باشید و یا مشکلات و مسائل مختلفی در زندگی شما وجود داشته باشد.اما در حالی که مشغول بازی هستید ، از زمان بسیار لذت خواهید برد ، به طوری که باعث آرامش شما می شود.

مشخصات میز فوتبال دستی

  • ابعاد : طول و عرض میز استاندارد ۱۲۰*۷۰ سانتیمتر و ارتفاع میز از سطح زمین ۹۰ سانتی متر است .
  • اندازه دروازه: عرض ۱۹ تا ۲۱ سانتی متر و ارتفاع آن۶٫۵  تا ۸ سانتی متر است.
  • سطح میز: باید صاف و هموار بوده و کاملاً مسطح باشد تا توپ به راحتی روی آن حرکت کند.
  • جنس میز : معمولاً از جنس چوب و آدمک های آن از پلاستیک فشرده و میله های آن از فلز مقاوم که درون آن خالی می باشد.
  • هر میز ۸ ردیف میله دارد و هر ورزشکار ۴ میله که معمولا دسته های آن از چوب یا پلاستیک فشرده است.
  • هر چهار میله مخصوص یک ورزشکار دارای ۱۱ آدمک به شرح ذیل می باشد.
  • دروازه بان ۱ آدمک – ۲ آدمک بک – ۵ آدمک هافبک – و ۳ آدمک فوروارد را تشکیل می دهد.

بازی-فوتبال-دستی

انواع توپ های فوتبال دستی

اندازه و جنس توپ فوتبال دستی: اندازه توپ این بازی کمی کوچکتر از اندازه توپ پینگ پنگ است و جنس آن پلاستیک فشرده است که حالت ارتجاعی ندارد.

توپ های سنتی Foosball

برای اکثر ما ، اولین توپ های فوزبال که با آنها روبرو شدیم از انواع سنتی بودند.این توپ ها در اکثر میزهای با کیفیت پایین تر به صورت استاندارد عرضه می شوند و شما آنها را به خاطر طراحی ماکت توپ و سر و صدای دائمی که از آنها ساطع می شود به خاطر می آورید.این توپ ها از پلاستیک سخت ساخته شده اند و با فرورفتگی هایی شکل گرفته اند که این امر کنترل این توپ ها را اساساً غیرممکن می کند.

توپ های فوتبال صاف

توپ های صاف برای فوتبال دستی تا حدودی بهتر از توپ های سنتی هستند ، اما با این حال ، افرادی که سعی می کنند در این بازی بهترین شوند ، نباید از آنها استفاده کنند. وقتی صحبت از عملکرد این توپ ها و مواد می شود ، آنها عملا همان توپ های سنتی هستند ، اما تنها تفاوت در این است که آنها پوشش متفاوتی دارند.

فوتبال دستی مدل S16
فوتبال دستی مدل S16: برای مشاهده این محصول زیبا کلیک کنید.

توپ های بافت

توپ بافت توپی است که بیشتر در ایالات متحده استفاده می شود ، این توپ ها کاملاً متفاوت از توپ های سنتی و Smooth هستند.مطمئنا آنها تجربه به مراتب بهتری را ارائه می دهند.این توپ ها برای بازیکنانی است که در واقع این بازی را به اندازه کافی جدی می گیرند و می خواهند در آن حرفه ای شوند.بنابراین این توپ احتمالا مخصوص کسی نیست که علاقه زیادی به بازی و مسابقه ندارد.

توپ فوتبال دستی چوب پنبه ای

توپ چوب پنبه ای کاملاً اروپایی است و انعطاف پذیر است.چوب پنبه به وضوح قابل انعطاف تر از موادی است که در توپ های دیگر استفاده می شود ، بنابراین این توپ ها به شما امکان می دهند آن را به راحتی متوقف کنید و پاس دهید.بازی با این نوع توپ باعث کیفیت بهتر بازی میشود.اینها برای آماتورها نیستند.وقتی نوبت به بازی حرفه ای فوتبال دستی می رسد ، توپ های چوب پنبه ای بهترینها هستند. این توپ ها از چوب پنبه ساخته شده اند و به دلیل آن ماده خاص ، بسیار سبک تر از توپ خای دیگری هستند که قبلاً در این مقاله به آنها اشاره کردیم.

نتیجه

بدون شک Foosball یک بازی عالی است.هیچ سردرگمی در مورد آن وجود ندارد.این بسیار لذت بخش است.مردم باید بازی را با خرید یک میز foosball شروع کنند.بهتر است به جای استفاده از تلفن و لپ تاپ ، با آن بازی کنید و اوقات فراغت خوبی را پشت سر بگذارید.از مهمترین مزایا بازی با فوتبال دستی ، این است که به بدن و همچنین به ذهن شما کمک خواهد کرد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran