اتاق فرار توهم

اتاق فرار توهم

در بازی های اتاق فرار ، افراد برای انجام یک بازی حبس می شوند ، بازی اتاق فرار توهم یکی از ماجرا های ژانر اسرار آمیز در میان بازی های اتاق فرار می باشد . در اینجا افراد بایستی یک سری معما را در مدت زمان معینی حل کرده و به هدف مشخص شده برسند و در نهایت از اتاق خارج شوند . در اینجا با ویژگی های این اتاق فرار ، هماهنگی های لازم برای این بازی و طریقه ی بازی آن به طور مختصر آشنا خواهید شد .

اتاق فرار توهم

توهم به معنای دیدن تصاویر و واقعیتی است که فقط شخص دچار شده به آن گاها و یا مدام می تواند آن را مشاهده کند . اتاق فرار توهم فضا و جوی را برای بازیکن ایجاد می کند که شخص در هر بازه ی زمانی مختلف ، تصاویر و واقعیت متفاوتی را مشاهده و تجربه می کند . کلبه وحشت یکی دیگر از بازی های مناسب برای افرادی است که علاقمند به اتاق فرار ژانر ترسناک و مرموز می باشند . در اینجا قرار است هر سرنخی که مشاهده می کنید ، بعد از گذر مدت زمان مشخص قابل تغییر باشد ، به طوری که به ذهن و چشم های خود شک کرده و فکر کنید توهم زده اید . البته شما کاملا توسط راهنمای بازی از این ویزگی ها آگاه شده اید و می دانید که این اتفاق ها فقط در فضای اتاق فرار توهم رخ می دهد .

اتاق فرار توهم
اتاق فرار یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان مجموعه‌ ای از پازل‌ ها و معما ها را با استفاده از سرنخ‌ ها، راهنمایی‌ ها و استراتژی حل می‌ کنند

هماهنگی های لازم جهت برگزاری اتاق فرار

فروشگاه های تجهیزات شهربازی و تفریحی ، ملزومات تشکیل دهنده ی اتاق فرار توهم را ارائه می دهند . ابتدا لازم است تیم تشکیل دهید ، یک تیم بازی اتقا فرار معمولا متشکل از 2-5 نفر است ، بهتر است فردی را به عنوان ناظر انتخاب کنید که در جستجو کردن مهارت داشته باشد ، زیرا بیشتر موارد و اجزای استفاده شده در بازی مخفی هستند و شما باید قبل از شروع به حل معماها ، آنها را پیدا کنید . فردی در گروه که مهارت های رهبری بیشتری دارد ، در سازماندهی و نظم دادن به شما کمک می کند ، اما بهتر است که نگران تقسیم کار ها از قبل نباشید . قرار است سرگرم کننده باشد نه مسابقه !

  • اتاق را انتخاب کنید ؛ اتاق های زیادی وجود دارد و مطمئناً چیزی برای خود پیدا خواهید کرد . قبل از رزرو اتاق فرار ، بهتر است مطمئن شوید که هر یک از اعضای تیم با انتخاب خود در اتاق حضور دارند . برای مثال اگر می خواهید یک موضوع ترسناک انتخاب کنید ، مطمئن شوید که هیچ یک از اعضا با ترسناک بودن اتاق فرار مشکلی ندارند . موضوعی را انتخاب کنید که همه شما دوست دارید . حتی میتوانید عکس اتاق فرار مد نظر و یا فیلم اتاق فرار را از قبل مشاهده کنید .
  • رفتن به اتاق ؛ اتاق های فرار پیش از همه چیز ، یک ماجراجویی و پازل هستند . اما قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید . هر اتاق فرار قوانین و مقررات خود را دارد که باید طبق آن عمل کنید . در مورد زمان حضور در اتاق فرار حساسیت به خرج دهید . و در آخر نکات و راهنمایی های لازم در مورد بازی را دریابید .
اتوماسیون شهربازی
بیشتر بخوانید

طریقه ی کار در اتاق فرار توهم

ابتدا با راهنمای بازی در اتاق فرار توهم آشنا شوید ، وقتی زمان بازی شما فرا می رسد راهنمای بازی خود را ملاقات خواهید کرد . راهنمای بازی شما را به اتاق فرار می برد ، قوانین را توضیح می دهد و قبل از شروع ماجراجویی به هر سوالی پاسخ می دهد . سپس لازم است ماموریت خود را کشف کنید ، معمولاً قبل از شروع بازی می‌توانید ویدیوی مربوط به اتاق فرار توهم را تماشا کنید . این ویدیو اغلب توضیح می دهد که دقیقاً ماموریت شما در این اتاق فرار چیست . برخی از ماموریت ها در مورد فرار از اتاق هستند ؛ مانند اتاق فرار فرار از زندان . سایر ماموریت ها ممکن است حول محور فرار نباشند ، اما در عوض می تواند شما را مجبور کند تا یک سرقت هنری را تکمیل کنید یا سعی کنید یک سفینه فضایی را پرتاب کنید . فرار از اتاق : برای فرار ؛ اولین کاری که باید انجام دهید این است که شروع به جستجو در اتاق کنید . به دنبال الگوها ، اشیاء و اقلامی باشید که عجیب به نظر می رسند . در حالت ایده آل ؛ شما با سرنخ های مختلف و قطعات پازل ارتباط برقرار می کنید تا راه حل را پیدا کنید . ارتباط با هم تیمی های خود را فراموش نکنید ، به قدرت کار گروهی ایمان بیاورید . از طرفی جالب ترین قسمت بازی ، گروهی بودن آن است . تیم به صورت گروهی ؛ پازل ها را حل و سرنخ ها را کشف کرده و کدها را می شکند تا یک فرار انجام شود . و در آخر فراموش نکنید که همیشه می توانید در صورت نیاز به کمک ، راهنمای باز را بخواهید .

اولین شهربازی ها
بیشتر بخوانید
محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran