اتاق فرار سرقت از بانک

اتاق فرار سرقت از بانک

اگر کافه ، رستوران ، پارک یا طبیعت گردی برای شما جذابیت سابق را ندارد ، ما برای شما پیشنهادی داریم .  اتاق فرار سرقت از بانک یک بازی ماجراجویانه و هیجانی دزد و پلیسی چند نفره می باشد این بازی برای کسانی که عاشق هیجان هستند طراحی شده است.

اتاق فرار سرقت از بانک

تب طلا گریبان گیرتان شده است و برای بدست اوردن آن دست از سر هیچ چیز برنخواهی برد ! این شامل شکستن ایمنی و به خطر انداختن موقعیت خود است . در قفل شده و زمان در حال گذر است . قبل از رسیدن پلیس سریعا وارد عمل شوید. سرنخ ها را دنبال کنید و گاوصندوق را بشکنید تا شش میله زیبای طلای خالص را به دست آورید . اگر به دنبال ایده ای جذاب برای سپری کردن اوقات فراغت خود و دوستانتان هستید و کافی شاپ و رستوران و حتی طبیعت گردی و .. برای شما جذابتی ندارد اتاق فرار سرقت از بانک پیشنهاد ما به شما دوستداران هیجان می باشد. این بازی همانند سریال Momey heist به فارسی خانه کاغذی یا سرقت پول که محصول اسپانیا است می باشد.  لطفا توجه کنید این بازی به افرادی که دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی هستند توصیه نمی شود.

یک بازی تیمی 2 تا 10 نفره یا حتی بیشتر می باشد که اعضای تیم در زمانی محدود باید بازی را به اتمام برسانند . در بازی اتاق فرار سرقت از بانک ماجرا از این قرار است که یکی از معتبر ترین بانک های ارزی خاورمیانه دارای موجودی 15 شمش طلا ، 1000 دلار و 7000 یورو است و شما و گروهتان 60 دقیقه فرصت دارید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید . سرقت پول توسط سارقان حرفه ای با مدیریت شخصی به نام پروفسور است . پروفسور مغز متفکر گروه بشمار می آید . اگر دچار اشتباه شوید آژیر بانک روشن می شود و از لحظه ورود 15 دقیقه فرصت دارید تا آزیر را قطع کنید و به بازی ادامه دهید در غیر این صورت پلیس شما و گروهتان را دستگیر می کند . حالا شما 45 دقیقه بیشتر فرصت ندارید تا بازی را ادامه دهید ! هدف نهایی این بازی پیدا کردن پول ها و سرقت بیشتر شمش ها می باشد .

اتاق فرار کارخانه متروکه
اتاق فرار کارخانه متروکه یکی از محبوب ترین اتاق فرار های در ژانر ترس و وحشت است

اتاق فرار چیست ؟

احتمالا این سوال برایتان پیش آید بازی اتاق فرار چیست ؟ یک بازی ماجراجویی و سرگرمی های جالب و پیچیده است . حتما تا کنون بازی های ویدئویی مختلفی بازی کرده اید . همانند بازی های ویدئویی دارای امنیت بالا می باشد با این تفاوت که شما به همراه گروهی دوستان خود نقش اول بازی هستید . در بازی اتاق فرار سرقت از بانک مهیج شما در مکانی گیر کرده اید و برا ینجات جان خود باید راه حل هایی داشته باشید . شامل معمای مختلف می باشد که باید با کمترین تجهیزات از دست خطرناک ترین موجودات فرار کنید . به طور کلی هیچ قاعده و دسته بندی دقیقی برای مشخص کردن تمامی ژانرها و انواع اتاق فرار ها وجود ندارد ، بلکه تجهیزات و چاشنی خلاقیت ، امکان طراحی هر اتاق فراری وجود دارد و گفتنی است که تعداد سبک ها و ژانر های بازی اتاق فرار فراوان است . پرطرفدار ترین ژانر های اتاق فرار عبارتند از:

  • اتاق فرار هیجانی مانند اتاق فرار فرار از زندان
  • اتاق فرار ترسناک مانند خانه متروکه
  • اتاق فرار جنایی مانند سایلنت
  • اتاق فرار ماجراجویی مانند قرنطینه

قوانین بازی اسکیپ روم

با وجود اینکه اتاق فرار ها سبک ها و فضا های متنوعی دارد ، قوانین بازی های اتاق فرار سرقت از بانک با دیگر اتاق فرار ها تا حدودی شبیه به هم هستند . همان طور که گفته شد این بازی 2 تا 10 شرکت کننده دارد که گیم مستر راهنمایی و آموزش لازم را قبل از شروع بازی به شما می دهد. از دیگر قوانین این بازی که باید اشاره شود زمان محدودی ست که هر شرکت کننده برای پیدا کردن سرنخ ها و حل کردن معماها در اختیار دارد. سعی کنید یک تیم خوب را تشکیل دهید چرا که این بازی تیمی است . اتاق ها را خوب جست و جو کنید حتی نکاتی که به نظر شما نیاز به ریز بینی و دقت ندارد. با در نظر گرفتن وظایف تقسیم کار کنید تا زمان کافی داشته باشید . برای اینکه کارتان را گروهی پیش ببرید با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشید . لازم به ذکر است که معما هایی وجود دارند که شاید با انجام یک کار ساده به راحتی حل شوند ، پس از تست کردن تا جایی که قوانین بازی اتاق فرار به شما اجازه می دهند دست بر ندارید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran