اتاق فرار شرلوک هلمز

اتاق فرار شرلوک هلمز

سناریو های مختلفی در اتاق های فرار در سرتاسر دنیا در حال برگزاری است که دارای طرفداران بسیاری می باشد. اتاق فرار شرلوک هلمز یکی از محبوب ترین اتاق فرار ها در ژانر کارآگاهی و معمایی می باشد که در تعداد 4 الی 8 نفره برگزار می شود که شرکت کنندگان در نقش کارآگاه به بررسی و حل معما ها در مدت 60 دقیقه می پردازند.

اتاق فرار شرلوک هلمز

یکی از سریال های محبوبی که در طول تاریخ بار ها و بار ها ضبط شده است و مخاطبان بسیاری به دست آورده است سریال کاراگاهی شرلوک هلمز می باشد. شرلوک هلمز یک کارآگاه حرفه ای است که به همراه دستیار و دوست خود دکتر جان واتسون در کشور انگلستان به حل پرونده هایی می پردازد که افراد عادی قادر به درک و حل آن نیستند. این سریال کارآگاهی حال در دنیای واقعی دراتاق فرار شرلوک هلمز تداعی شده است و به علاقمندان این سریال این امکان را می دهد که به مدت یک ساعت در اتاق ساختمان 221 خیابان بیکر حضور پیدا کنند و به جای کارآگاه مشهور و محبوب به حل معما های اتاق بپردازند. از آن جایی که این کارآگاه فرد بسیار باهوشی است انتظار می رود که معما های تعبیه شده به صورت حرفه ای در اتاق پنهان شده اند و شما باید به همراه دوستان و همراهان خود همچون وی فکر کنید و معما ها را پیدا کرده و با جستوجو و دقت کافی کلید های حل معما ها نیز یافته و نسبت به حل آن ها اقدام کنید تا قبل از اینکه زمان پرونده به پایان برسد پرونده بازی را ببندید. این اتاق فرار در ژانر کارآگاهی و معمایی برگزار می شود و تعداد 4 الی 8 بازیکن می توانند در این اتاق فرار حضور یابند و طی مدت 60 دقیقه بازی را به پایان برسانند وگرنه بازنده بازی خواهند بود.

اسکیپ روم ژانر کارآگاهی

از انواع مختلف ژانر های اتاق فرار، ژانر کارآگاهی یا Mystery است که انباشته شده از انواع معما های رازآلود در سطوح مختلفی می باشد که شرکت کنندگان باید به دقت اتاق و همچنین معما ها را بررسی کنند و نسبت به حل کردن آن اقدام کنند. دقت داشته باشید در اسکیپ روم های ژانر ترسناک مثل اتاق فرار کارخانه متروکه در کنار معما ها فضای ترس و استرس را نیز بر سطح بازی تاثیر می گذارد. در اتاق فرار ژانر کارآگاهی همچون اتاق فرار شرلوک هلمز، انواع معما ها ممکن است سر راه شما قرار بگیرند. همچون قتل، سرقت، گم شدن کودک و … . اسکیپ روم های ژانر کارآگاهی در سطوح مختلفی که دارای معما های آسان، نرمال و دشوار هستند برگزار می شود و البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که هیچ کدام از این مسائل غیر قابل حل نمی باشند و شما به همراه دوستان خود می توانید تمرکز کنید و سر نخ های قرار گرفته در اتاق فرار را پیدا کنید و با آن سرنخ ها معما ها را یک به یک حل نموده و بازی را به انتها برسانید. پس اگر شما نیز به بازی های کامپیوتری و یا فیلم و سریال هایی مثل شرلوک هلمز و پوآرو و خانم مارپل و سریال های دزد و پلیسی علاقه دارید، این اتاق فرار مختص شما است و می تواند یک خاطره جذاب و پر هیجان را برای شما پدید آورد.

اتاق فرار فرار از زندان
اتاق فرار فرار از زندان یکی از اتاق فرار های معمایی و هیجانی است که در ژانر هیجانی و معمایی برگزار می شود.

چگونه معما های اتاق فرار شرلوک هلمز را حل کنیم ؟

اسکیپ روم یا mazeroom یا اتاق فرار همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم سرشار از معما و کلید هایی است که لازم است توسط شرکت کننده ها حل شود. هر اتاق فراری دارای قوانین و باید و نباید هایی است که لازم است با شناخت و اطلاع از آن ها به انجام بازی بپردازید و در صورت مرتکب شدن به کار غیر قانونی و دست زدن به مواردی که ممنوع است ممکن است از بازی اخراج شوید. زمانی که شما در بازی قرار می گیرید این قوت را دارید که چند نفره بازی کنید و با هم فکری هم معما ها را بررسی کنید. اما اگر نتوانید با هم متحد شوید ممکن است این تعداد بر علیه شما باشد. پس زمانی که همبازی های اتاق فرار را انتخاب می کنید دقت داشته باشید که آن ها نیز همچون شما روحیه کار تیمی را داشته باشند. سعی کنید استرس خود و دوستان خود را کنترل کنید تا بتوانید با تمرکز کافی به حل معما های اسکیپ روم بپردازید. مدیریت زمان و همچنین تسلط به سناریو نیز از نکته های دیگر موفقیت در اتاق فرار شرلوک می باشد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran