اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار کارخانه متروکه یکی از محبوب ترین اتاق فرار های در ژانر ترس و وحشت است که محبوبیت بسیاری را در میان افرادی که به این ژانر علاقه دارند به دست آورده است. داستان کارخانه متروکه از این قرار است که یک کارخانه ای که دارای قدمت 100 ساله است، 5 سالی است که متروکه شده است اما حوادث تلخی در این کارخانه اتفاق افتاده است. حوادثی تلخ مثل قتل و کشتار. خوشبختانه این پرونده توسط پلیس بسته شده است و عامل این اتفاقات به تیمارستان منتقل شده است. حال نوبت شما است که در این کارخانه حضور داشته و در مدت 100 دقیقه معما های حل نشده را حل کنید و از آن جا جان سالم به در ببرید. در این بخش از سایت تجهیزات شهربازی و تفریحی فان سیدا همراه باشید تا بیشتر با این اتاق فرار کارخانه متروکه آشنا شویم.

اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار کارخانه متروکه یک اتاق فرار در دسته ژانر وجشت است که در محیطی سوله مانند که تداعی کننده یک کارخانه ای با قدمت 100 ساله است اتفاق می افتد. این کارخانه که مدت 5 سال است متروکه شده و در طی این 5 سال گذشته شاهد اتفاقات ناگواری مثل قتل و کشتار و شکنجه انسان ها بوده توسط یک قاتل انجام می گرفته است که خوشبختانه به دست ماموران پلیس دستگیر و روانه تیمارستان شده است اما معما های حل نشده ای هستند که حال نوبت شما است که به اتاق فرار کارخانه متروکه بروید و آن معما ها را که در فضایی تاریک و پر از نشانه های خشونت و قتل است حل کنید. مراقب باشید که وقت زیادی برای حل معما ها و عبور از موانع ندارید ولی همین مدت کوتاه می تواند بار ها جان شما را به خطر بیاندازد. پس هوشیار باشید و سعی کنید هر چه سریع تر ماموریت خود را به پایان رسانده و سالم و زنده از آن کارخانه لعنتی فرار کنید. شما همراه خود این شانس را دارید که حداقل 4 نفر دیگر را نیز ببرید و بیشترین تعداد مجاز برای شرکت در این داستان معمایی و ترسناک 12 نفر است.

اتاق فرار مونالیزا
بیشتر بخوانید

ژانر های اتاق فرار

ژانر های مختلفی امروزه در اتاق فرار های مختلف اجرا می شوند همچون معمایی، ترسناک، ژانر دلهره آور، ژانر های جنایی و کار آگاهی، فانتزی و ژانر ماجراجویی و … که با توجه به روحیه و علاقه خود و دوستان و اعضای خانواده می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و با شرکت کردن در آن ها تجربه متفاوتی را در خاطر خود ثبت کنید. اتاق فرار می تواند تداعی کننده ی صحنه های فیلم های مختلف، بازی های کامپیوتری و موارد این چنین باشد که با حضور در این صحنه ها می توانید احساس واقعی بازی و فیلم ها را در دنیای واقعی تجربه کنید. انگار کمی از واقعیت دور شده اید و در دنیای فانتزی و هیجانی قرار گرفته اید. با توجه به سلیقه و علایق خود می توانید در ژانر های اتاق فرار مختلفی که هست شرکت کنید و مسئولیت هایی که بر دوش شما و دوستان خود قرار گرفته است را به اتمام برسانید تا بازی را به اتمام برسانید.

اتاق فرار
اتاق فرار یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان مجموعه‌ ای از پازل‌ ها و معما ها را با استفاده از سرنخ‌ ها، راهنمایی‌ ها و استراتژی حل می‌ کنند.

اسکیپ روم ژانر وحشت 

ژانر وحشت از جمله ژانر های محبوب در میان شرکت کننده های مختلفی است که در سناری های مختلف برگزار می شود. یکی از سناریو های مطرح در حوزه اسکیپ روم ژانر وحشت و ترسناک، اتاق فرار کارخانه متروکه است که در این بخش از سایت فان سیدا به معرفی آن پرداختیم. یکی از ویژگی های ژانر وحشت این است که در کنار حضور در صحنه های مختلف و دلهره آور شما لازم است تمرکز کرده و به همراه دوستان خود در کنار فرار کردن از موقعیت های تهدید آمیز، به یافتن و حس معما ها بپردازید تا بتوانید از موانع عبور کنید و ماموریت های تعیین شده را به پایان برسانید. اتاق فرار کارخانه متروکه یک بازی شروع از مبدا است به این صورت که با ورود یه لوکیشن تقریبا بازی آغاز شده است و شما در حال و هوای یک معمای دلهره آور قرار خواهید گرفت. با عبور کردن از قسمت های مختلف کارخانه متروکه در دل تاریکی وهم بر انگیز با المان هایی همچون قبر های افراد کشته شده در کارخانه توسط قاتل دیوانه و … رو به رو می شوید اما لازم است شما و دوستان شرکت کنندتان آرامش خود را تا جایی که ممکن است حفظ کنید و به موقعیت مسلط باشید تا بتوانید مسائل را درک کرده و حل کنید. لازم به ذکر است در صورتی که یکی از اعضای گروه تصمیم به خروج از بازی بگیرد تمامی تیم مجبور است بازی اتاق فرار کارخانه متروکه را ترک کند و بازی به انتها می رسد. اما در صورتی که به این نوع لحظات علاقه دارید و همچنین تجربه چندباره شرکت در اتاق فرار های با ژانر وحشت را دارید، این اتاق فرار مختص شما است. از دست ندهید.

اتاق فرار شکارچی
بیشتر بخوانید

احداث اتاق فرار کارخانه متروکه 

اتاق فرار امروزه به جهت طرفدارانی که در میان افراد مختلف با انواع سنین دارند، یکی از راه های کسب درآمد عالی و جذاب می باشد به خصوص اتاق فرار های ژانر وحشت که محبوبیت بیشتری در میان دیگر دیگر ژانر های اتاق فرار دارد که یکی از این اتاق های فرار با ژانر وحشت، اتاق فرار کارخانه متروکه است که می تواند حس هیجان و ترس وصف نا پذیری را در بازیکنان پدید آورد. اما برای اینکه بتوانید اصولی پیش بروید و فضایی عالی برای طرفداران اتاق فرار فراهم آورید لازم است با متخصصین این حوزه همکاری کنید و از آن ها مشاوره دریافت کنید تا بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری خود به دست آورید. مجموعه فان سیدا یکی از فعالان حوزه اتاق فرار در ژانر های مختلفی است که می توانید با تماس با مشاوران این مجموعه یک اتاق فرار اصولی و هیجان انگیز و معمایی را به ارمغان آورید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran