خرید دستگاه بوکس

خرید دستگاه بوکس

جهت راه اندازی و خرید دستگاه بوکس ، بایستی ویژگی های مدنظر را کاملا ارزیابی کنید . فان سیدا الکترونیک ، ارائه دهنده ی انواع دستگاه های بازی پرطرفدار از جمله ؛ گیم بوکس ، میز ایر هاکی و … در سطح کشوری می باشد .

خرید دستگاه بوکس

امروزه بازی بوکس در بین افراد علاقمند به بازی های مجموعه های شهربازی ، بسیار پرطرفدار و محبوب شده است ؛ از همین رو راه اندازی و خرید دستگاه بوکس بسیار مورد استقبال کار آفرینان قرار گرفته است . در دستگاه بوکس ( گیم بوکس ) امتیاز بالا برای افرادی است که با قدرت بتوانند تعداد ضربات صحیح بیشتری به میت های که روشن شده است بزنند . در بازی بوکس جوانان و نوجوانان قدرت و سرعت مشت‌های خود را به نمایش می‌گذارند . این دستگاه  به هر بازیکن 60 ثانیه فرصت میده تا با قدرت و سرعت مشت زنی امتیاز بالای کسب کنند . این بازی به علت تحرک زیاد و رقابتی بودنش یکی از پر طرفدار ترین بازی های شهربازی میباشد . این دستگاه  که باعث بالا رفتن سرعت عمل و همچین باعث بالا رفتن دقت و افزایش هماهنگی بین چشم و دست ها می شود . خرید میز ایر هاکی از دیگر موارد پرطرفدار در بین کارآفرینان شهربازی می باشد .

ویژگی های دستگاه بوکس

تعداد میت های بیشتر ( بر خلاف دستگاه های رایج این دستگاه از هفت میت تشکیل شده است که این موضوع باعث افزایش هیجان بازی میشود ) ؛ منوی فارسی ، ریموت کنترل ، قابل اتصال به اتوماسیون ، دارای ریموت کنترل ، امکان نصب تیکت خور ، دارای سنسور‌ ، دارای 2 عدد باند باکیفیت ، منوی تنظیمات گویای فارسی ، دارای تم موزیکال مختلف ، قابلیت تنظیم زمان بازی ، 1سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ، ابعاد عرض : 176 cm ابعاد طول : 115 cm ابعاد ارتفاع : 210cm .

خرید دستگاه بوکس
اگر به دنبال افزودن بازی بسکتبال به مجموعه تفریحی و یا شهربازی خود هستید ، قطعا جویای انواع قیمت دستگاه بازی بسکتبال بوده اید.

راه اندازی دستگاه بوکس

همانطور که گفتیم ؛ امروزه بازی بوکس طرفداران بسیاری یافته است ، از این رو کارآفرینان شهربازی ها اغلب علاقمند به راه اندازی و خرید دستگاه بوکس هستند . برای این امر ابتدا بهتر است ، ویژگی های دستگاه بوکس مدنظرتان که می خواهید خریداری کنید را کاملا ارزیابی کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید . فان سیدا الکترونیک ؛ دستگاه بوکس را به صورت آنلاین نیز برای علاقمندان به راه اندازی ، ارائه می دهد . خرید ربات دروازه بان نیز از دیگر موارد پرطرفدار در بین این کارآفرینان می باشد .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran