خرید میز پینگ پونگ

خرید میز پینگ پونگ

اگر به دنبال افزودن بازی جدید به مجموعه تفریحی تان هستید ، خرید و راه اندازی میز پینگ پونگ می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد . چرا که هم سبب سودآوری و یافتن مشتریان جدید شده و هم سبب رضایت بیشتر پایگاه مشتریان شما می شود .

خرید میز پینگ پونگ

میان ورزش‌های راکتی ، پینگ پنگ از محبوبیت زیادی برخوردار است و علاقه‌ مندان زیادی را به خود جذب کرده است ، از این رو خرید میز پینگ پونگ بسیار مورد توجه صاحبان شهربازی ها قرار گرفته است . این بازی به فضای کوچک و ابزار کمی نیاز دارد . از هفت سالگی تا هفتاد سالگی و یا حتی بیشتر از این بازی لذت می برند و کاربران آن هستند . پینگ پنگ ورزشی انفرادی و بسیار مهیج است و بیشتر کاربران آن ، افراد علاقمند به بازی های حرکتی همچون بسکتبال می باشند ؛ بنابراین اگر پایگاه مشتریان مجموعه تفریحی شما علاقه ی زیادی به این نوع بازی های حرکت محور دارند ، خرید میز پینگ پونگ می تواند انتخاب مناسب و سودآوری برای شما باشد . پینگ پنگ ping pong که با عنوان بازی تنیس روی میز نیز شناخته می شود ازجمله ورزش‌ های نفس‌ گیر و پویا است . بازی پینگ پونگ راهی برای شروع و تجربه‌ ی ورزش‌ های رقابتی و تکنفره است ، بنابراین کاربران این بازی افراد علاقمند به بازی های رقابتی هستند .

میز-پینگ-پونگ
قوانین بازی پینگ پنگ: هر بازی پینگ پنگ از پنچ گیم 11امتیازی تشکیل شده است. حداقل 2 بازیکن و در حالت حداکثری 4 بازیکنه می توان بازی کرد.

نکات خرید

برای خرید رضایت بخش میز پینگ پونگ ، ابتدا باید به ویژگی های این میز توجه کنید ، این ورزش نیازمند دو یا چهار بازیکن است که هر یک از بازیکنان به یک راکت کوچک احتیاج دارند ، بنابراین یکی از نکته های خرید ، کیفیت راکت ها می باشند . ساختار میز پینگ پونگ بسیار ساده و در عین حال سنگین و مقاوم است که حین خرید می توانید نوع دلخواه را تهیه کنید ، در وسط این میز تور کوتاهی نصب شده است . همچنین بعنوان یک نکته ی مهم خرید ؛ لازم است به ابعاد میز دقت کنید ؛ بدین صورت که میز پینگ پنگ استاندارد ارتفاع 76 سانتیمتر ، عرض 152.5 سانتیمتر و طول 274 سانتیمتر دارد . رنگ میز پینگ پنگ از اهمیت بالایی برخوردار است ، رنگ میز باید تیره مانند سبز یا آبی باشد تا از بازتاب نور جلوگیری کند . در اطراف میز خط سفیدی وجود دارد که محدوده‌ی زمین هر بازیکن را مشخص می‌کند ، که حین خرید بایستی به واضح و قابل دید بودن این خطوط توجه کنید . تور وسط میز به طور یکنواخت از یک سمت تا سمت دیگر کشیده شده و ارتفاع آن 15.25 است . سطح میز معمولاً از جنس سختی تهیه می‌شود که با ضربه‌ های مکرر توپ آسیب نمی‌بیند . برخی از میزهای پینگ پنگ چرخ‌ دار هستند و می‌توان آن‌ ها را جابه‌جا کرد ؛ بنابراین اگر قابل حمل بودن میز برای شما اهمیت دارد ، حین خرید به چرخ دار بودن میز توجه کنید . برخی از آن‌ ها قابلیت جمع شدن دارند تا در صورت عدم بازی فضای کمتری را اشغال کنند که این یک نکته ی قابل لحاظ شدن در حین خرید است . برای خرید انواع تجهیزات ورزشی و میز پینگ پنگ می‌توانید به فروشگاه فان سیدا الکترونیک مراجعه کنید . فروشگاه اینترنتی فانسیدا مجموعه‌ ای از بهترین و مرغوب‌ ترین وسایل و تجهیزات ورزشی را گردآوری کرده است .فوتبال دستی حرفه ای از دیگر بازی هایی است که خرید ابزارات آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

خرید میز پینگ پونگ و رونق یافتن مجموعه تفریحی

همانطور که گفتیم ، بازی پینگ پونگ و یا تنیس روی میز ؛ یکی از بازی های محبوب امروزی بوده و کاربران زیادی دارد که سبب شده صاحبان مجموعه های تفریحی از خرید و راه اندازی میز پینگ پونگ استقبال کنند . بدین ترتیب اگر صاحب مجموعه های تفریحی هستید ، می توانید با خرید بهترین میزهای تنیس روی میز ؛ هم مشتریان جدیدی بیابید و هم سبب رضایت بیشتر پایگاه مشتری خود شوید .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran