هیجان انگیزترین شهربازی های جهان

هیجان انگیزترین شهربازی های جهان

هیجان انگیزترین شهربازی های جهان در کجاست؟

بدون شک یکی از هیجان انگیزترین سرگرمی‌ها برای کوچک و بزرگ، گشت و گذار در هیجان انگیز ترین شهربازی های جهان است. در سرتاسر جهان به خصوص در شهر‌ها و کشور‌های توریستی شهربازی‌های بزرگ و هیجان انگیزی ساخته شده است.

برخی از شهربازی‌ها به خاطر طراحی، امکانات و استانداردها، جزو هیجان انگیز ترین شهر بازی های جهان شناخته می‌شوند. اگر شما هم عاشق شور و هیجان شهربازی هستید این مقاله را دنبال کنید تا با برترین و بزرگترین شهربازی دنیا آشنا شوید.

پارک گلنوود و تاب سواری در ارتفاع 400 متری

یکی از تفریحاتی که در دوران کودکیمان داشته ایم، تاب سواری است اما این تاب سواری که قصد معرفی آن را داریم با تمام تاب سواری های دوران بچگیمان متفاوت است.تابی که از آن صحبت کردیم نامش giant canyon swing است که روی یک دره واقع شده است. زمانی که سوار این تاب می شوید نباید توقع تکان ساده را داشته باشید، چون به محض روشن شدن دستگاه شما در حدود ۱۲۰ درجه در افق بالا خواهید رفت و چنان چرخشی را تجربه می‌کنید که آرزو می‌کنید کاش هیچ ‌وقت سوار این دستگاه نمی‌شدید و هیجان واقعی را درک خواهید کرد.

تاب

سوار این تاب که شدید یک نفس عمیق بکشید و آماده پرتاب به پرتگاه شوید. در ابتدا که سوار این وسیله می شوید به مدت ۶۰ ثانیه با سرعت ۵۰ مایل در ساعت در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح رودخانه کلورادو حرکت می کنید. بالای سرتان آسمان، زیر پایتان دره و رو به‌ رویتان کوه قرار دارد پس تنها محافظ‌تان روی این صندلی، میله‌های محافظ تاب است. بهتر است تا می‌توانید از این ۶۰ ثانیه استفاده کنید، فریاد بکشید، به هیچ چیز فکر نکنید و آدرنالین جمع شده در خون‌تان را تخلیه کنید. در این زمان است که معنای واقعی مهیج ترین شهربازی جهان را میفهمید.

شهربازی سنگاپور

"<yoastmark

 سنگاپور یا همان یونیورسال استودیوی سنگاپور یکی از برترین شهربازی  آسیا است که به عنوان یکی از هیجان انگیزترین شهربازی‌ های جهان هم شناخته می‌شود. این پارک ۲۴ جاذبه خاص در ۷ بخش را در خود جای داده که شامل هالیوود، نیویورک، شهرهای علمی تخیلی، دوردست ها، ماداگاسکار، دنیای گمشده و مصر باستان است. یعنی وارد هر بخش که شوید گویی به دنیایی دیگر پا گذاشته‌اید و حسابی غافلگیر می‌شوید. در شهر بازی سنگاپور می‌توانید دیدنی‌های نیویورک و حتی هالیوود را یکجا ببینید و یا به مصر باستان سفر کرده و در کنار پادشاهان عکس یادگاری بگیرید. بخش‌های موضوعی (تم) چیزی است که در خیلی از پارک‌های دنیا رواج یافته و شهربازی سنگاپور نیز از آن مستثنی نیست. تم‌های متنوع این پارک جایگاه ویژه ای به آن داده و مطمئناً یکی از هیجان انگیز ترین شهربازی در جهان است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

اتاق فرار فرار از زندان
بیشتر بخوانید

شهربازی فراری ورد ابوظبی

هیجان انگیزترین شهربازی های جهان
هیجان انگیزترین شهربازی های جهان

یکی از مهیج ترین شهربازی های جهان در کشور امارات متحده عربی قرار دارد . این شهر بازی ” فراری ورد ” یا دنیای فراری نام دارد .

جالب است بدانید که فراری ورد بزرگترین شهربازی سرپوشیده در سراسر دنیا است که مساحت آن 200000 متر مربع می باشد . همچنین فراری ورد دارای یکی از سریع ترین ترن هوایی های دنیا به نام ” فرمول روسی ” است . سرعت این ترن هوایی به 240 کیلومتر در ساعت می رسد و از مهیج ترین شهربازی های دنیا  بشمار میرود.

نکته جالب دیگر در مورد فراری ورد آن است که بزرگترین آرم شرکت فراری که تا کنون در جهان دید ه شده روی سقف فراری ورد قرار گرفته و ابعاد آن 65 در 48.5 متر می باشد .قطعا کسانی که سوار این  وسیله  می‌شوند، در آینده تعریفی که از ترس و هیجان دارند متفاوت خواهد بود.

تعداد هیجان‌ انگیزترین شهربازی‌های جهان کم نیست و هرکدام با تم‌های مختلف خود هوش از بازدیدکنندگان می‌برند. اگر فرزند کوچک دارید با سفر به دیگر کشورها می‌توانید او را به یکی از این شهربازی‌ها ببرید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایش رقم بزنید. ناگفته نماند که این قبیل پارک‌ها مناسب بزرگسالان هم طراحی شده‌اند و حسابی به کودک درونتان در آنجا خوش می‌گذرد!

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran