تونل وحشت شیراز

تونل وحشت شیراز

یکی از اتاق های بازی ترسناک معروف در ایران ؛ تونل وحشت شیراز می باشد . این کلبه ی وحشت در لونا پارک شیراز قرار دارد و در ساخت و طراحی آن ؛ از آیتم های مهیج و ترسناک استفاده شده است . سیدا الکترونیک تمامی تجهیزات و ملزومات راه اندازی تونل وحشت را در سراسر کشور ارائه می دهد .

تونل وحشت شیراز

مجموعه تونل وحشت شیراز بسیار مشهور می باشد . پس از ورود ابتدا فیلم کوتاهی که راهنمای بازی است را مشاهده می کنید و پس از تماشای فیلم ، پا در این حریم وحشت می گذارید ، در هر مرحله با گذر از راهرو ها و اتاق ها و با کمک افکت ها و جلوه های صوتی و بصری و ربات ها حوادث غیر منتظره ای برایتان اتفاق خواهد افتاد که تجربه همانند آن را هیچ جای دیگر در زندگیتان نداشته اید . سیدا الکترونیک مفتخر است که توانسته نسخ پیشین و کلیشه ای حریم وحشت (کلبه وحشت) را توسعه بخشیده و با تلفیق افکت های سینماهای چند بعدی شیوه ای نوین و ابتکاری از کلبه وحشت را برای اولین بار با سناریو های مختلف و با نام حریم وحشت پنج بعدی پیاده سازی و اجرا نماید . صاحبان این مجموعه های تفریحی ؛ می توانند جهت خرید تجهیزات کلبه وحشت در تهران ، از فروشگاه آنلاین فانسی دا اقدام کنند .

مشخصات

  • به دلیل امکان فرار و تغییر محل، ترس بیشتری برای افراد بوجود می‌آید.
  • امکان انتقال ترس به یکدیگر افزایش می‌یابد
  • واکنش و ترساندن یک نفر به ترسیدن سایرین منتهی می‌شود
  • معمولا افراد نزدیک به یکدیگر حرکت می‌کنند و به همین دلیل ایجاد ترس برای یک نفر می‌تواند برای همه ترس‌آور باشد
  • در صورت ترساندن توسط اپراتور، احتمال آسیب دیدگی اپراتور وجود دارد
  • مدت حضور افراد دارای تلورانس است
  • بدون منظور نمودن تمهیدات، آسیب‌دیدگی لوازم بیشتر خواهد بود.
  • آیتمها برای نفر اول در قطار بسیار پرهیجان‌تر از نفرات آخر می‌باشد
  • ترس در قطار بسیار کمتر از ترس در حالت پیاده روی است
  • مدت زمان حضور افراد در تونل قابل مدیریت می‌باشد
  • لذت تونل وحشت شیراز بسیار کمتر از موادری است که افراد خودشان مسیر را طی می‌کنند
تونل وحشت شیراز
جهت راه اندازی تونل و یا کلبه وحشت ، لازم است به دنبال تجهیزات کلبه وحشت در سطح نیازمندی خود باشید . قیمت تجهیزات …

کلبه وحشت چیست ؟

تونل وحشت شیراز یا کلبه وحشت و یا حریم وحشت و … همگی در شرایط تولیدی نزدیک به یکدیگر قرار دارند . برخی شهر بازی ها علاقمند هستند که فرد سوار قطار از مراحل بازدید نماید و برخی تمایل دارند که فرد به صورت پیاده مراحل را طی نماید و برخی علاقمند هستند که از تکنولوژیهای واقعیت افزوده در کلبه وحشت استفاده کنند و … . به نوعی می‌توان گفت کلبه وحشت به صور مختلفی قابل پیاده سازی هست. هر کدام مزایا و معایبی دارد . شاید تا بحال فیلم های ترسناک بسیاری را دیده باشید، شاید داستان های ترسناکی را از اتفاقات خیالی و یا حتی واقعی شنیده باشید و … بیایید این شاید ها را کنار بگذاریم و در رابطه با یکی از بزرکترین تجربه های هیجانی زندگیتان که باعث ترشح بیش از حد آدرنالین خونتان میشود صحبت کنیم، از محیطی صحبت کنیم که خاطره حتی یک بار بودن در آن تا سال ها در ذهنتان باقی خواهد ماند. محیطی که هیچ چیز کم تر از تمام حس فیلم های ترسناکی که دیده اید ندارد و تمام هیجان و استرس مثبت، آن داستان ها را در چند دقیقه برای شما در فضای واقعی شبیه سازی میکند.

راه اندازی تونل وحشت و سودآوری آن

همانطور که می دانیم ؛ تونل وحشت یکی از بازی های تفریحی موجود در شهربازی ها می باشد که مهیج و ترسناک می باشد و اغلب علاقمندان به این بازی طرفداران بازی هایی با سبک ترسناک و هیجانی می باشند . صاحبان مجموعه های تفریحی با افزودن این سرگرمی و راه اندازی آن می توانند سبب رضایت بیشتر پایگاه مشتریان شده و حتی مشتریان جدیدی بیابند ، در نتیجه با این کار سبب رونق کسب و کارشان می شوند . جهت راه اندازی مجموعه ی کلبه وحشت ، می توانید از فروشگاه فانسی دا الکترونیک ؛ تمامی ملزومات را با آگاهی و اطلاع کامل خرید کنید . تونل وحشت شیراز یکی از مثال های موفق این نوع اتاق بازی در ایران می باشد .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran