تونل وحشت همدان

تونل وحشت همدان

اگر به سرگرمی کلبه وحشت علاقه مند باشید ، احتمالا نام تونل وحشت همدان را شنیده اید ؛ چرا که به ترسناک و مجهز بودن به آیتم های هیجان آور مشهور است . سیدا الکترونیک تمامی تجهیزات و ملزومات راه اندازی تونل وحشت را در سراسر کشور ارائه می دهد .

تونل وحشت همدان

مجموعه تونل وحشت همدان در بین سایر کلبه های وحشت ، بسیار پرطرفدار و مشهور می باشد . در ابتدا و پس از وارد شدن ؛ فیلم کوتاهی که راهنمای بازی است را مشاهده می کنید و پس از تماشای فیلم ، پا در این حریم وحشت می گذارید ، در هر مرحله و با گذر از راهرو ها و اتاق ها و با کمک افکت ها و جلوه های صوتی و بصری و ربات ها حوادث غیر منتظره ای برایتان اتفاق خواهد افتاد که تجربه همانند آن را هیچ جای دیگر در زندگیتان نداشته اید . سیدا الکترونیک مفتخر است که توانسته نسخ پیشین و کلیشه ای حریم وحشت (کلبه وحشت) را توسعه بخشیده و با تلفیق افکت های سینماهای چند بعدی شیوه ای نوین و ابتکاری از کلبه وحشت را برای اولین بار با سناریو های مختلف و با نام حریم وحشت پنج بعدی پیاده سازی و اجرا نماید . صاحبان این مجموعه های تفریحی ؛ می توانند جهت خرید تجهیزات کلبه وحشت در تهران ، از فروشگاه آنلاین فانسی دا اقدام کنند .

ویژگی های کلبه وحشت

  1. مدت حضور افراد دارای تلورانس است .
  2. امکان انتقال ترس به یکدیگر افزایش می‌یابد .
  3. مدت زمان حضور افراد در تونل قابل مدیریت می‌باشد .
  4. ترس در قطار بسیار کمتر از ترس در حالت پیاده روی است .
  5. واکنش و ترساندن یک نفر به ترسیدن سایرین منتهی می‌شود .
  6. بدون منظور نمودن تمهیدات، آسیب‌دیدگی لوازم بیشتر خواهد بود .
  7. آیتمها برای نفر اول در قطار بسیار پرهیجان‌تر از نفرات آخر می‌باشد .
  8. به دلیل امکان فرار و تغییر محل، ترس بیشتری برای افراد بوجود می‌آید .
  9. در صورت ترساندن توسط اپراتور، احتمال آسیب دیدگی اپراتور وجود دارد .
  10. لذت تونل وحشت همدان بسیار کمتر از موادری است که افراد خودشان مسیر را طی می‌ کنند .
  11. معمولا افراد نزدیک به یکدیگر حرکت می‌کنند و به همین دلیل ایجاد ترس برای یک نفر می‌تواند برای همه ترس‌ آور باشد .
تونل وحشت همدان
جهت راه اندازی تونل و یا کلبه وحشت ، لازم است به دنبال تجهیزات کلبه وحشت در سطح نیازمندی خود باشید . قیمت تجهیزات …

تعریف کلبه وحشت

تونل وحشت یا کلبه وحشت و یا حریم وحشت و … همگی در شرایط تولیدی نزدیک به یکدیگر قرار دارند . برخی شهر بازی ها علاقمند هستند که فرد سوار قطار از مراحل بازدید نماید و برخی تمایل دارند که فرد به صورت پیاده مراحل را طی نماید و برخی علاقمند هستند که از تکنولوژی های واقعیت افزوده در کلبه وحشت استفاده کنند و … . به نوعی می‌توان گفت کلبه وحشت به صور مختلفی قابل پیاده سازی می باشد که هر کدام مزایا و معایبی دارد . شاید تا بحال فیلم های ترسناک بسیاری را دیده باشید و یا حتی داستان های ترسناکی را از اتفاقات خیالی و یا حتی واقعی شنیده باشید و … بیایید این شاید ها را کنار بگذاریم و در رابطه با یکی از بزرکترین تجربه های هیجانی زندگیتان که باعث ترشح بیش از حد آدرنالین خونتان می شود صحبت کنیم ، از محیطی صحبت کنیم که خاطره حتی یک بار بودن در آن تا سال ها در ذهنتان باقی خواهد ماند . محیطی که هیچ چیز کم تر از تمام حس فیلم های ترسناکی که دیده اید ندارد و تمام هیجان و استرس مثبت، آن داستان ها را در چند دقیقه برای شما در فضای واقعی شبیه سازی می کند . تونل وحشت همدان یکی از این موارد خاطره انگیزه و ترسناک می باشد .

راه اندازی تونل وحشت و درآمدزایی

همانطور که می دانیم ؛ تونل وحشت یکی از بازی های تفریحی موجود در شهربازی ها می باشد که مهیج و ترسناک می باشد و اغلب علاقمندان به این بازی طرفداران بازی هایی با سبک ترسناک و هیجانی می باشند . صاحبان مجموعه های تفریحی با افزودن این سرگرمی و راه اندازی آن می توانند سبب رضایت بیشتر پایگاه مشتریان شده و حتی مشتریان جدیدی بیابند ، در نتیجه با این کار سبب رونق کسب و کارشان می شوند . جهت راه اندازی مجموعه ی کلبه وحشت ، می توانید از فروشگاه فانسی دا الکترونیک ؛ تمامی ملزومات را با آگاهی و اطلاع کامل خرید کنید . تونل وحشت همدان یکی از مثال های موفق این نوع اتاق بازی در ایران می باشد .

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran