عجیب ترین شهربازی های دنیا

عجیب ترین شهربازی های دنیا

عجیب ترین شهربازی های دنیا

مکان های تفریحی بسیاری در دنیا وجود دارند که به سبب نوع ساختار و ایده های ناب شان بسیار شهرت یافته اند و یکی از آن ها شهربازی ها هستند.شناخت عجیب ترین شهربازی های دنیا، کار بسیار سرگرم کننده ای است، حتی اگر گذرتان به آن ها نیفتد! این امکان های تفریحی تنها برای کودکان ساخته نشده و حتی بزرگسالان هم می توانند ساعت ها در آن سرگرم شوند. پارک ها و شهربازی ها از مکان هایی است که نه تنها برای کودکان. دوست داشتنی می باشد، بلکه بزرگ ترها را نیز به خود علاقه مند ساخته است.

امروزه طراحی وسایل بازی و تفریح طوری برنامه ریزی می شوند، که بهتر است فقط  افراد بزرگسال از آن استفاده کنند . کشور های توریستی بخش عمده ای از بودجه های گردشگری خود را به ساخت شهربازی های عجیب و خارق العاده اختصاص می دهند، که این امر باعث افزایش تعداد  بازدید کنندگان و توریست ها می شود.وسایلی شگفت آور و اغلب ترسناک که هر کسی به خود جرات بازی با آن ها راندارد .اکنون قصد داریم چرخی در سراسر جهان زده و عجیب ترین شهربازی های دنیا را بشناسیم.

شهربازی فراری، ابوظبی

این ترن  در ارتفاع 50 متری از زمین و با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت روح از تن هر انسانی جدا خواهد کرد. اوج هیجان در پارک، زمانی اتفاق می افتد که شما با همان سرعت به حوضچه های آبی که با سرسره های مارپیچ محصور شده اند سقوط کرده و با یک کانال به داخل تونل مارپیچ سوق داده می شوید.

همه چیز درباره عینک های سه بعدی
بیشتر بخوانید

برج وحشت گلدکست، استرالیا

این برج در واقع یک سکوی سقوط آزاد است که با ترن هوایی با سرعت باور نکردنی تکمیل می شود. برج وحشت در سال 1999 به عنوان بزرگ ترین ترن هوایی و دستگاه سقوط آزاد در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردید.ارتفاع 129 متری و سرعت 160 کیلومتر بر ساعت، توانسته یکی از عجیب ترین شهربازی های جهان و وسایل تفریحی را بسازد.

عجیب-ترین-شهربازی

قطار سرسره آبی اینسانو، اقیانوس اطلس

جالب ترین شهربازی های جهان همچنین بزرگ ترین و طولانی ترین سرسره آبی، با ارتفاع 40 متر که از فراز اقیانوس اطلس می گذرد، هیجان وصف ناپذیری را به وجود می آورد.تونلی که به همین منظور تعبیه شده نمایی شفاف و شیشه ای داشته و شما با سر خوردن محیط بیرون از سرسره را نیز می بینید.

پارک ماجراجویی گلنوود، آمریکا

تا به حال بر فراز دره تاب بازی کرده اید! یک پارک مهیج با تاب های عجیبش، که به فضای دره ای وحشتناک ختم می شود. لحظاتی پراز اضطراب را برای شما به وجود می آورد .نکته جالب دیگر چرخش 180 درجه صندلی های تاب به اطراف می باشد، که به شدت ترسناک است.

شهربازی وانشنگ، چین

پارکی با انواع وسایل عجیب و هیجان انگیز در شهر وانشنگ، کشور چین نیز به لیست 10 تایی شهربازی های عجیب و غریب پیوسته و با تنوع تاب ها و سرسره های خطرناکش، گردشگران بسیاری را به جشنواره آدرنالین دعوت می نماید.تابی مارپیچ با ارتفاع بیش از 70 متر از سطح زمین، که زمان چرخش بر فراز دره ای 300 متری رهای تان می کند، لحظات غیر قابل توصیفی را در خاطرات شما ثبت خواهد کرد.

اتاق فرار شرلوک هلمز
بیشتر بخوانید

دیزنی لند، توکیو

شهربازی پرطرفدار و یکی از شهربازی های عجیب دنیا دیزنی لند، در شهر توکیو می باشد.ایجاد فضایی شبیه به جذاب ترین فیلم های تخیلی دنیا همچون: پرواز پیترپن، سیندرلا، دزدان دریایی کارائیب، این شهر بازی را به دنیای رویایی کودکان نیز بدل نموده است.قطار وحشتی که در مخفوف ترین بخشش مسافرینش را با یا جریان الکتریسیته ضعیف، غافلگیر می کند و یا استخرهای موج سواری که با کوسه های زنده هیجان انگیزتر شده اند، پارکی اعجاب انگیز را پدید آورده اند.

شهربازی لوت ورلد، سئول

جایگاه سوم عجیب ترین شهربازی جهان به پارک لوت ورلد، در سئول تعلق می گیرد. در این شهربازی بخش اعظمی از وسایل در آب قرار گرفته اند.چرخ و فلکی مرتفع، ترن هوایی مارپیچ، تاب های چرخان که همگی به ناگاه شما را به زیر آب برده و برای لحظه ای کوتاه غافلگیرتان می کند.

شهربازی اروپا، آلمان

شهربازی متنوع و عجیب که در بخش های مختلفش یک جریان یا زندگی نامه یکی از شخصیت های تاریخی را به تصویر می کشد.به طور مثال نمونه های پروازی داوینچی، ترن هوایی داینامیک، قطار فراعنه. و سورتمه که از خشکی و دریا می گذرد، فضایی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد نموده است.

پارک آبی رپیدز، فلوریدا

پارک آبی رپیدز، در فلوریدا نیز یکی از عجیب ترین شهربازی های دنیا می باشد، که در دو بخش خشکی و آبی طراحی گردیده.قسمت خشکی تنوع خارق العاده ای را در وسایل بازی به نمایش می گذارد و در بخش آبی سرسره ها و کپسول های سقوط آزاد شما را غافلگیر خواهد کرد. زمانی که گمان می کنیداز یک سرسره نجات پیدا کرده اید دریچه ای دیگر شما را به سمت سقوطی غیر منتظره سوق می دهد.

احداث خانه بازی کودک
بیشتر بخوانید

عجیب-ترین-شهربازی

ترن هوایی کینگدا کا واقع در نیوجرسی

یکی از عجیب ترین شهربازی که ما قصد داریم شما را با آن آشنا سازیم. شهربازی کینگدا کا می باشد که دارای بزرگترین و مهیج ترین ترن هوایی در جهان می باشد و با این حال همان گونه که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.این ترن هوایی بی شک بسیار وحشتناک است که هر شخصی قادر به تجربه آن نخواهد بود.با این حال ترن هوایی این شهر بازی که دارای ارتفاع 139 متری و سرعت 206 کیلومتری است که تنها در زمان 3.5 ثانیه از سرعت 0 به سرعت 206 کیلومتر می رسد.

این ترن کاملا ایمن می باشد و می توانید با خیالی آسوده و راحت استفاده کنید.ولی با وجود اطلاعاتی که به شما گفته شد، قطعا افراد خاصی می توانند بدون هر گونه ترس و دلهره ای از این ترن هوایی استفاده کنند.

ترن هوایی وایپر در کالیفرنیا

ترن هوایی وحشتناکی که ما خواستار معرفی آن به شما هستیم، ترن هوایی وایپر می باشد . تنها تفاوت اصلی آن با سایر ترن های هوایی که ممکن است در اقصی نقاط جهان مشاهده کنید، چوبی بودن آن می باشد. با این حال این ترن هوایی به خوبی با روش مهندسی که اصطلاحا ” خرپا ” گفته می شود، ایمن شده است.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

EnglishIran